Categories

Manufacturers

Code & Code Appsliance
Jamu Dewi Suci Maximize

Jamu Dewi Suci

- Wanita yang belom monopos dan miss-v ternganga berlendir dan berair

- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau

- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari miss-v bukan kencing

- Wanita yang Rahim kembang lepas bersalin dan period

- Wanita Rahim kembang yang tidak datang bulan

- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam bahagian intim dengan kerap

More details

97 Items in stock

By buying this product you can collect up to 4 loyalty points. Your cart will total 4 points that can be converted into a voucher of RM 2.28.


18 other products in the same category:

Previous
Next


MENGAPA MEREKA PERLUKAN PRODUK INI
1- Rempah di dalam miss-v akan meresap semua jenis air dan lendir
2- Rempah di dalam miss-v akan menyedut semua jenis air termasuk di dalam Rahim sehingga Rahim mengecut.
3- Ketika rempah sedang bekerja Rahim akan mengecut dan akan mengeluarkan segala jenis cecair dan akan turun ke mulut Rahim dan jatuh kedalam miss-v. Rempah tersebut menyerapnya.
4- Ketika rempah di dalam faraj ketika melakukan jimak. Rempah tersebut akan menyedut air dari mr.zack sehingga menpercepatkan air mani keluar.
5- Rempah di dalam faraj akan mengakibatkan miss-v mengecut keseluruhannya.
6- Rempah herba yang di makan akan berfungsi mengecutkan Rahim dan miss-v. Rempah bertindak seperti memeras Rahim untuk mengeluarkan air dari dalam Rahim.
BERFUNGSI UNTUK 
:- merapatkan / mengetatkan faraj 
:- mengembalikan dalaman faraj yang berpasir (meningkatkan kegelian ketika bersama) 
:- meningkatkan kemutan 
:- menyerap dan mengeluarkan kotoran / keputihan / darah beku 
:- mengecutkan rahim dan batu meroyan
CARA GUNA


i) Hari pertama : Insert 2 biji dan Makan 4 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.
Cara insert : :- Dalam keadaan mencangkung, tolak 1 kapsul ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh sehingga hujung pangkal rahim kiri. Kemudian,  tolak 1 kapsul lagi ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh sehingga hujung pangkal rahim kanan. Tolak sedalam-dalamnya.
 ii) Hari kedua : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.

iii) Hari ketiga : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak (masa ni cukup 72 jam keluarkan rempah tadi).
 
iv) Hari keempat : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.

p/s : Dilarang bersama selepas insert kapsul untuk proses pemulihan. Selepas 3 hari (72 jam) keluarkan sisa kapsul dari bahagian intim. Selepas dah keluarkan sisa kapsul tu baru boleh bersama dengan suami. Dan rasailah kenikmatannya. Setiap malam adalah malam pertama
 
TINDAKBALAS POSITIF KEPADA PENGGUNA 1- Dalam tempoh 1 jam lubang faraj tertutup.
2- Dalam proses 24 jam terasa berdenyut – denyut di ari – ari / atas V / dalam Rahim.
3- Terasa kering di miss-v
4- Berdenyut – denyut di bahagian kanan atau kiri ari–ari.
 
 
SITUASI PENGGUNA KETIKA MENGGUNAKAN JDS 1- Miss-v menjadi terlalu sempit dan kering.
2- Terasa Rahim kecil dan kecut
3- Daya kemutan 300% rapat dan sempit di bahagian miss-v
 
SITUASI PASANGAN (SUAMI PENGGUNA) 1- Terasa sempit, padat dan susah nak masuk kerana laluan miss-v tertutup
2- Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
3- Mengalami kegelian mr.zack maksima diseluruh bahagian.
4- Terasa mr.zack seperti disedut membuatkan air mani keluar dengan cepat
 
KELEBIHAN MENGGUNAKAN JDS 1- Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan
2- Mampu menipu situasi dara
 
TINDAKBALAS HERBA NEGATIF KEPADA PENGGUNA ~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Berdarah dan pedih. 
DILARANG KERAS UNTUK 1- Wanita yang masih belum melakukan hubungan kelamin atau anak dara atau masih dara
2- Wanita yang telah monopos
3- Wanita yang faraj kering (ketika melakukan hubungan kelamin memerlukan bantuan pelincir)

 

TESTIMONI JAMU DEWI SUCI

 


 

 


 

''Ok kak, tp saya nampak muka dia lain macam.Sampai die nak kluar kejapg td pun dia ckp mls nak gi. Tp disbbkan dia kene gi kuantan terpaksa juga pegi.Hehehe. Malu pun ade gak kak.Cerita kat akak nie tp itulah hakikat nya sampai 5 game nak kencing pun sakit"

 

 

 

TESTIMONI KE-2

 

 

 

Pengguna tak ada masalah apa.just bagi cuci dalam dan menikmati khasiat-khasiat JDS.Cuma masalah keputihan sahaja. Tapi alangkah terkejutnya bila genap 72 jam korek keluar getah-getah dan lendir  mcm ni...yg paling terkejut tu ade warna hitam sebelum ni pernah guna 1 produk ni..tak pula hitam mcm ni...huhu..menakutkan..tp bila dah keluar benda-benda mcm ni rasa lega sangat-sangat sebab kotoran da keluar, kini hanya menanti saat utk menjadi anak dara semula je la hahaha..tahniah SDM kerana menghasilkan produk yg bermutu mcm ni...terbaik.....

 

 

TESTIMONI KE 3

 


 

 

'' time nk masukkan JDS tu mcm senang, 3 hari lepas tu time nak korek, nak masuk jari pun susah,ketat sangat..memang keluar la kotor-kotor tu dan berbau la"

 

 

 

TESTIMONI KE-4

 

 

salam..sy insert JDS khamis jam8mlm..tgh mlm tu tkentut2..asyik buang angin..lega perut ni..alhamdulillah..mlm ni mlm ketiga (sabtu - after 48hrs) tiba2 td rasa nak ke toilet..tgh basuh2 tu terasa ada lendir pekat kt miss v..tarik lendir kuarla benda ni..wow! seramnya..belum 72jam dah kuar sdiri..sok nak korek tengok apa pulak yg kuar..smoga dalamanku makin sihat amiin.
 
TESTIMONI KE 5
 
 Salam CT.that day akak dainsert JDS, 20hb lpas akak korek..mcm biasalah keluarnya...mcm perut ayam yg keluar..br akak mandi,terkejut akak keluar lg sebesar duit 50sen..mcm telur separuh masak tu keluar..akak x sempat nk snap..nak kata akak x korek bersih2...akak da korek smpai dia keluar sendiri...tu yg t'kejut tu..nasib baik asben outstation..so next week akak try sq pulak..ne way tq

TESTIMONI KE-6

alhmdulillah..walaupun seram tgok alien diri sdiri tp rasa ringan sgt badan ni..gmbr atas tu kotoran yg kuar sdiri selepas 48jam..yg bawah tu sy korek pas 72jam..xda dah kputihan alhmdlh..hari ni sharian bjalan..bersih ja rasa..klu dulu memang xselesa..n lg yg best JDS ni..proses 'buang angin' dlm bdn mmg smooth..sakit lutut n tapak kaki dah hilang sjak hari kedua pakai n mkn JDS..alhamdulillah..badan rasa sangat selesa..:) pasal ketat mengetat tu fhm2 sdiri la..segan lak nak crita.. sepatutnya JDS ni lawannya MZPB..barula btemu buku n ruas :))
TESTIMONI KE-7

 


Write your review

Jamu Dewi Suci

Jamu Dewi Suci

- Wanita yang belom monopos dan miss-v ternganga berlendir dan berair

- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau

- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari miss-v bukan kencing

- Wanita yang Rahim kembang lepas bersalin dan period

- Wanita Rahim kembang yang tidak datang bulan

- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam bahagian intim dengan kerap

Write your review

New products

» Do not allow new products at this time.

Specials

» All specials

Contact us

Our support hotline is available 24/7.

Phone:+60195776819

Contact our expert support team!